set detox shaklee

Pengedar Vivix
Shaklee Jempol Bahau |
Stokis Shaklee Negeri Sembilan


Kenapa Perlu Detox ?

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Apa itu toksin ?


Toksin adalah bahan kimia atau racun berbahaya yang boleh merosakkan struktur dan fungsi sel badan..

Toksin berada dimana-mana sahaja, dalam udara kita sedut, makanan dan minuman.


Tanda Toksin Banyak Dalam Badan ?

  1. Sering rasa letih - walaupun tidur cukup tapi tetap rasa mengantuk dan kurang bertenaga
  2. Berat badan sukar turun - bersenam sudah, makan pun dikawal tapi berat badan tak juga kurang
  3. Mulut berbau - sudah kerap memberus gigi, makan gula-gula getah tapi mulut masih berbau. Bau mulut memang ada kaitan dengan masalah pencernaan yang mengganggu proses penyingkiran toksin dari tubuh
  4. Sembelit - usus menyingkirkan banyak racun setiap hari dari tubuh kita. Tapi ketika sembelit, usus menyimpan semua racun tersebut yang akan memberi kesan negatif pada kesihatan. Sembelit ni akan menyebabkan sakit kepala, lenguh badan dan keletihan.
  5. Daya ingatan dan tumpuan yang lemah - selain itu akan kerap rasa cemas.
  6. Alahan dan masalah sinus - kerana sistem imun yang lemah. Boleh jadi juga akan sensitif kepada bau terutama wangian
  7. Masalah kulit - jerawat, ruam, dan masalah kulit lainnya menandakan tubuh banyak mengandugi toksin.


Apa itu Detox ?


Detox atau detoksifikasi adalah merupakan suatu proses pembersihan dari segala macam kotoran dan racun-racun yang secara tidak sengaja atau tanpa kita sedar telah masuk di dalam badan kita dalam jangka masa yang lama.

Detox merupakan proses penyingkiran bahan toksik atau buangan dari tubuh badan manusia.. Badan manusia mempunyai sistem detox sendiri iaitu hati, usus dan ginjal. Apabila kita berpuasa, badan akan melakukan proses detox semulajadi...

Detox dilakukan untuk memastikan sistem penghadaman usus bekerja dengan sepatutnya dan memastikan kulit bersih serta segar. Selain itu ia juga turut memastikan sistem buah pinggang kita berjalan dengan lancar...

Manfaat Detox

  • Sistem pencernaan berjalan lancar
  • Membuat racun atau toksin dalam tubuh
  • Menguatkan ketahanan tubuh
  • Tubuh sentiasa cergas, dan tenaga meningkat
  • Otak cergas dan lebih fokus
  • Organ tubuh bekerja secara maksima.
  • Pembakaran kalori dan lemak berjalan lancar
  • Menampakkan bentuk tubuh yang lebih ideal
  • Mencegah penyakit
  • Melambatkan proses penuaan
  • Rambut sihat
  • Kulit lebih sihat..cantik berseri-seri.

Set Detox Shaklee Selamat dan Berkesan.

Set Detox Shaklee terbukti selamat, berkesan dan semulajadi mesra alam. Jom tengok apa fungsi yang terdapat dalam SET DETOX SHAKLEE ni.
1. DTX Complex (90 Caplets)

Kajian menunjukkan bahawa kandungan utama di dalam Shaklee DTX Complex; ekstrak biji benih pokok susu tisel menyokong keupayaan badan menghasilkan protin bagi membantu menjana semula sel-sel hati. DTX Complex sangat bagus untuk Detox hati.




2. HERB-LAX (120 Tablets)

Mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, backhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root. Sifatnya menggalakkan tindakkan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal digunakan oleh tubuh kita. Dapat membantu dalam pembersihan najis yang tersekat.



3. Alfalfa Complex (330 Tablets / 700 Tablets)

Tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat didalam buah-buahan mahupun sayuran. Alfafa dapat membantu dalam mencuci hati, darah dan usus serta menghilangkan toksin dari badan.



4. Peppermint Ginger Plus (90 Tablets)

Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dan dihasilkan dibawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini. Secara klinikal sangat membantu mencegah masalah sendawa dan penghadaman.



5. Vivix Shaklee (150ml)

Vivix sangat terkenal dengan khasiatnya yang dapat membantu dan melindungi sel daripada rosak. secara umumnya vivix dapat membantu dalam proses menbuang toksin dalam badan.

Testimoni Berjaya dengan Set Detox Shaklee

Image result for testimoni set detox shaklee










INGIN DAPATKAN SET DETOX NI

CONTACT FATIN ANIDA SEGERA DI

0196854008
ig @nidashaklee


NIDA AKAN GUIDE KORANG CARA PERMAKANAN YG BETUL😃




Comments

  1. Toksin = Racun. Keword ni saya pegang sampai sekarang sejak zaman saya belajar dulu. Saya pernah join team detoxs. Seriously, badan rasa ringan je lepas tu.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih untuk info ni. Bila tahu sumber toksin ni sangat banyak takut pulak,nak kena cepat-cepat detoks ni.

    ReplyDelete
  3. Seronok dan sedap badan selepas berdetox. memang best bila berdetox. rasa bersih je badan luaran dan dalaman

    ReplyDelete
  4. Dulu ingat detox tu buang lemak n toksin dlm badan macam tu je..rupanya toksin ni ada banyak part organ yang ada kat dlam badan terkumpul ye🤔🤔

    ReplyDelete
  5. Kene try ni set detox shaklee. Supaya semua organ selamat.

    ReplyDelete
  6. Penting sgt detox ni ibarat kalau kereta kita tak servis lama, mesti banyak benda yg rosak ��

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts